U materiale NdFeB hè un magnetu putente chì hè applicatu in parechji duminii. Quandu applichemu u pruduttu, tutti vulemu aduprà per un bellu pezzu. Ma, postu chì hè un tipu di materiale metallicu, arrugginirà cù u tempu, soprattuttu quandu hè adupratu in situazioni umide, per esempiu, u portu, a spiaggia, ecc.
À propositu di u metudu antiruggine, ci sò parechji metudi diffirenti. Unu di elli hè u metudu di prutezzione di l'anodu sacrificale, chì funziona secondu u principiu di a currusione galvanica, induve u metallu più reattivu diventa l'anodu è si corrode in locu di u metallu prutettu (chì diventa u catodu). Stu prucessu impedisce efficacemente a ruggine di u pruduttu principale, allargendu cusì a so vita di serviziu è riducendu i costi di mantenimentu.
Quì Richeng hà fattu una prova nantu à a pruduzzione di l'anodu sacrificale per migliurà a so pruprietà antiruggine!
Avemu stabilitu trè gruppi di cuntrollu diffirenti:
Gruppu 1: Gruppu di cuntrollu viotu, u magnetu N35 NdFeB (rivestitu di Ni);
Gruppu 2: u magnetu N35NdFeB (rivestitu di Ni) cù l'anodu in lega (micca una giunzione stretta)
Gruppu 3: u magnetu N35NdFeB (rivestitu di Ni) cù l'anodu di lega (giunzione stretta)
Metteli in a ciotola cù u liquidu à 5% di sale, è immergiti per una settimana.
Eccu i risultati di a currente. Ovviamente, l'anodu aiuta assai à riduce a currusione. Quandu u gruppu 1 hà ruggine in l'acqua salata, u gruppu 2 mostra chì l'anodu aiuta à rallentà a ruggine, è quandu l'ancora hà una megliu cunnessione cù u NdFeB, u flussu di elettricità serà in u megliu travagliu chì hà fattu chì u NdFeB ùn arrugginisca guasi mai!
Ancu u gruppu 3, ùn hà micca applicatu una forte cunnessione fisica, da questu test, pudemu cunclude chì pudemu applicà sta barra anodica in lega per aumentà assai a durata di vita di u pruduttu magneticu. Pudemu impostà u rob rimpiazzabile per cunnette u magnetu in modu chì cambià facilmente u rob di l'anodu pò aumentà a durata di vita.
Inoltre, a prutezzione di l'anodu sacrificale hè una suluzione efficace in termini di costi per aumentà a durata di vita di u produttu. L'investimentu iniziale in l'installazione di anodi sacrificali hè relativamente bassu paragunatu à i benefici à longu andà di a prutezzione da a currusione. Questu approcciu ùn solu riduce a necessità di trattamenti frequenti di prevenzione di a ruggine, ma minimizza ancu u risicu di guastu di u produttu per via di prublemi ligati à a ruggine.
Unu di i principali vantaghji di a prutezzione di l'anodu sacrificale hè a so capacità di furnisce una prutezzione à longu andà contr'à a currusione, in particulare in ambienti difficili cum'è l'ambienti marini o industriali. Piazzendu strategicamente l'anodi sacrificali nantu à i prudutti metallichi, i pruduttori ponu assicurà una prutezzione cumpleta contr'à a ruggine ancu in cundizioni difficili.
Data di publicazione: 13 d'aostu 2024